Megbzhatsgbl jl vizsgzott az j Renault
Bob Bell, a Renault technikai igazgatja rmt fejezte ki, hogy a Renault mlt hten debtl 2006-os csomagja meghibsods nlkl teljestett 1000 tesztkilomtert Jerezben.
A Renault volt a mlt heti, jerezi tesztels egyetlen csapata, amely miatt egyszer sem kellett a sportbrknak elvennik a piros zszlt a dl-spanyolorszgi plyn.
Giancarlo Fisichella s Fernando Alonso amellett, hogy sosem csszott ki, az j R26 sem mondta fel a szolglatot.
A 2006-os versenyaut - benne a nyolchengeres, szintn akkor debtl RS26-tal - eldjhez hasonl megbzhatsgrl tett tanbizonysgot a teszt sorn - derl ki Bob Bell technikai igazgat nyilatkozatbl.
"A mlt hten elssorban megbzhatsgi tesztet vgeztnk, hogy ellenrizzk, az aut minden alkatrsze jl funkcionl. A megelgedettsg j rzsvel tlttt el, hogy tbb, mint 1000 km-t tettnk meg komolyabb incidens nlkl" - idzi Bellt az autosport.com
"gy vlem, ez nagyszer bizonytka a csapat remek munkjnak ezen a projekten, a kasztni- s motorrszlegnk integrltsgt pedig az dicsri, hogy egy teljesen j erforrs dolgozott hibtlanul bemutatkozsa alkalmval."
A Renault-t korbban brlatok rtk, amirt csak az idn prblta ki V8-ast, Bell szerint azonban Jerez az istll koncepcijt igazolta. "Kzeli figyelmet fordtottunk a rszletek megtervezsre, elvgeztk a leckt a prbapadon s kemnyen dolgoztunk, hogy a motor hibamentes legyen, mikor a plyn is bemutatkozik."
"Nem a teljestmny volt a legfontosabb. Mivel a tartalk alkatrszek szma most mg korltozott, a piltinknak vatosnak kellett lennik, nem engedhettek meg maguknak kicsszsokat. Az els jelek mg gy is nagyon pozitvak az aut teljestmnyvel kapcsolatban."
|