| 		
		 
 Megbízhatóságból jól vizsgázott az új Renault
Bob Bell, a Renault technikai igazgatója örömét fejezte ki, hogy a Renault múlt héten debütáló 2006-os csomagja meghibásodás nélkül teljesített 1000 tesztkilométert Jerezben.
   
A Renault volt a múlt heti, jerezi tesztelés egyetlen csapata, amely miatt egyszer sem kellett a sportbíróknak elővenniük a piros zászlót a dél-spanyolországi pályán. 
 
Giancarlo Fisichella és Fernando Alonso amellett, hogy sosem csúszott ki, az új R26 sem mondta fel a szolgálatot.  
A 2006-os versenyautó - benne a nyolchengeres, szintén akkor debütáló RS26-tal - elődjéhez hasonló megbízhatóságról tett tanúbizonyságot a teszt során - derül ki Bob Bell technikai igazgató nyilatkozatából. 
 "A múlt héten elsősorban megbízhatósági tesztet végeztünk, hogy ellenőrizzük, az autó minden alkatrésze jól funkcionál. A megelégedettség jó érzésével töltött el, hogy több, mint 1000 km-t tettünk meg komolyabb incidens nélkül" - idézi Bellt az autosport.com 
 "Úgy vélem, ez nagyszerű bizonyítéka a csapat remek munkájának ezen a projekten, a kasztni- és motorrészlegünk integráltságát pedig az dicséri, hogy egy teljesen új erőforrás dolgozott hibátlanul bemutatkozása alkalmával." 
 A Renault-t korábban bírálatok érték, amiért csak az idén próbálta ki V8-asát, Bell szerint azonban Jerez az istálló koncepcióját igazolta. "Közeli figyelmet fordítottunk a részletek megtervezésére, elvégeztük a leckét a próbapadon és keményen dolgoztunk, hogy a motor hibamentes legyen, mikor a pályán is bemutatkozik." 
 "Nem a teljesítmény volt a legfontosabb. Mivel a tartalék alkatrészek száma most még korlátozott, a pilótáinknak óvatosnak kellett lenniük, nem engedhettek meg maguknak kicsúszásokat. Az első jelek még így is nagyon pozitívak az autó teljesítményével kapcsolatban."  
 |